فرمان پذیری ویلچیر از حرکات زبان

 

TEST مارتین Mireles بخشی از یک آزمایش بالینی در دانشکده پزشکی نورث وسترن است.

اما به عنوان آقای Mireles به او گفت ، آن را برای پژوهش بود. فلج از صدمه به نخاع از او در گردن تقریبا دو دهه پیش به ضرب گلوله کشته شد ، او به تازگی با یک گل میخ مغناطیسی است که اجازه می دهد تا او را به هدایت صندلی چرخدار خود را با زبان خود نصب شد .

در حال حاضر او در حال کمک به محققان در دانشگاه نورث وسترن پزشکی در اینجا در یک کارآزمایی بالینی از فن آوری، با حدود 1 میلیون دلار در بودجه محرک فدرال تامین می شود.

آقای Mireles ، 37 ، تجهیزات یک بعد از ظهر های اخیر از طریق هدایت صندلی چرخدار از طریق دوره مانع اندود شده با سطل های زباله، تست شده است. دهان بسته ، او منتقل آهنربا به سفر به جلو و عقب ، چپ و راست .

این مطالعه یکی از حدود 200 پروژه از بیش از 20،000 متقاضیان انتخاب شده بود.

" بود در اینجا وجود دارد یک عامل 'مرسی' ، گفت:" نائومی Kleitman ، یک مدیر برنامه در موسسه ملی بهداشت، درمان و متخصص در پژوهش آسیب نخاعی . " این نوع از ایده سرد است . سوال این است : آیا این کار به اندازه کافی نیست که فقط سرد بود ، اما به عملی بیش از حد " ؟

آمریکایی ها یک چهارم میلیون دیگر صدمات شدید ستون فقرات و کارشناسان تخمین می زنند که حدود 10000 آسیب های جدید در هر سال وجود دارد. میلیون ها نفر به نوعی از فلج از مجموعه ای از شرایط ، از جمله سکته مغزی ، بیماری MS و فلج مغزی داشته باشد.

کاربران صندلی چرخدار را باید چندین گزینه در حال حاضر، از جمله " فکر تهیه مکان مستقل و پف " فن آوری، توسط بازیگر کریستوفر ریو قبل از مرگ او در سال 2004 استفاده می شود، که در آن صندلی است که تنفس از طریق یک نی رو هدف قرار بدن .

اما میثم قوانلو ، استادیار مهندسی برق و کامپیوتر در موسسه فناوری جورجیا ، می خواستم برای ایجاد یک تکنولوژی است که می تواند زیبا تر و دل انگیز - بدون کاه پنهان چهره - و قابل درک تر برای کاربران ، با کنترل بهتر و انعطاف پذیری بیشتر است.

پس از کار بر روی سیستم درایو زبان حدود پنج سال ، دکتر قوانلو [iii] در حال حاضر انجام آزمایشات بالینی با شمال غرب ، مرکز توان بخشی شیکاگو و مرکز چوپان در آتلانتا .

به کار سیستم ، کاربر می پوشد هدست با سنسور است که انتخاب کنید تا سیگنال های مغناطیسی از حلقه زبان . حرکت زبان به گوشه سمت چپ بالا به دهان ، به عنوان مثال ، حرکت صندلی چرخدار رو به جلو . ( محققان امیدوارند که در آینده ، دست زدن به هر دندان می تواند فرمان های مختلف سیگنال ، از روشن کردن تلویزیون به پاسخ دادن به تلفن به باز کردن درب. )

محققان تصمیم به استفاده از زبان ، زیرا آنها می خواستند را به استفاده از برخی از توابع فرد به شدت معلول هنوز هم به حال . زبان به این خسته به راحتی ، گفتند ، و آن را معمولا با آسیب نخاعی نمی شود به دلیل آن است که به طور مستقیم به مغز از طریق عصب جمجمه متصل می شوند.

در ابتدا آنها فقط به آهنربا چسب به زبان کاربر، اما اغلب پس از چند ساعت کاهش یافت. ایده برای پر سر و صدا از دکتر آن Laumann ، استادیار پوست دانشگاه نورث وسترن که هنر بدن مورد مطالعه قرار گرفته بودند.

ان Carias ، داوطلب nondisabled که به زبان او سوراخ شده برای مطالعه ، گفت: آن را برای چند روز است آسیب ببینید ولی درمان کردن سریع تر از او انتظار می رود . وقتی او آزمایش بر روی صندلی چرخدار ، او گفت: آن را آسان تر برای هدایت بیشتر او از آن استفاده شد.

خانم Carias ، دکتر 30 ساله دانش آموزی که دارای چند سوراخ دیگر و خالکوبی بزرگ، گفت که او گاهی اوقات احساس به دلیل سوراخ او را مورد قضاوت قرار . او فکر می کند که تکنولوژی افراد معلول را به آزادی بیشتری - و می تواند به نفع طرف برای دیگران نیز هست.

 

او گفت: " من فکر می کنم این که چیزی تابو را می توان به دلایل درمانی استفاده می شود ."

آموزش کارت شارژ همراه اول

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 1 مرداد 1393برچسب:, | 21:38 | نویسنده : مهدی |
مترجم سایت